ЛАКОКРАСКА.UA
Будь-ласка, заповніть форму
Форма участі
Якщо потрібен номер в готелі:
Оберіть категорію
Вкажіть дати проживання
*проживання не входить в вартість внеску
Спікери та теми
Олександр Остапенко
Президент Асоціація УВЛП
Технічний директор
ТМ Kompozit®
Підсумки 10 років роботи АУВЛП. Перспективні шляхи розвитку для галузі ЛФМ
Тетяна Ситник
Керівник відділу B2B and Strategic Research GfK Ukraine
Як себе почуває споживач: настрої, доходи, покупки
Віталій Грусевич
Будівельна галузь: стан та перспективи
Іван Салій
Будівництво, ремонт і реставрація – масштаб, розвиток і тенденції попиту на лакофарбову продукцію
Андрій Кузьменко
Заступник Генерального директора ДП ПРОЗОРРО
Доробки ProZorro, які покращать роботу для бізнесу
Олексій Ничипорук
Директор з маркетингу Caparol Ukraine
Ринок ЛФМ та його тенденції
Тарас Караваєв
Доцент КНТЕУ
Обсяги та динаміка ринку лакофарбових матеріалів в Україні
Микола Пасько
Керівник відділу об'єктної дистрибуції Хенкель Баутехнік (Україна)
Декоративні рішення для фасадів. Тренди
Олександр Глушко
Директор Хопперг
Ефективні інструменти підвищення продажу ЛФМ в умовах стагнуючого ринку
Євген Поляшенко
Співласник LTL Group
Член Ревізійної Комісії Українська Асоціація Меблевиків
Чи є меблева галузь в Україні?
Олександр Поляков Директор Структуріон
Марина Волошина Директор NESTAND'ART
Як фарбувати звичайному смертному?
Бернхард Хиршман
Менеджер з розвитку бізнесу Allnex
Ключові добавки для загальних індустріальних та архітектурних лакофарбових покриттів
Пітер Харберс
Директор з маркетингу та технологій Uniqchem
Нове покоління змочувачів для водних, органорозчинних і систем без розчинників
Анастасія Усова
Радник, керівник практики антимонопольного права Redcliffe Partners
Недобросовісна конкуренція: за що штрафує Антимонопольний комитет України та як можна захиститись від порушників
Олександр Ковальонок
Аналітик ProZorro
Аналітика для бізнесу на базі біай, як покращити участь за допомогою аналітичних інструментів
Юліан Фесенко
Особливості національного брендінгу або нащо той маркетинг моїй фарбі, якщо я можу зробити як у сусіда та продати дешевше
Ігор Тютюшкін
Заступник директора ГеоФіп
Як організувати вихід компанії на ринок Євросоюзу
Дар'я Кумова
Керівник напрямку rabota.ua
Аналітика ринку праці: закономірності та несподіванки
Тамара Кутонова
Національний координатор проектів ОБСЄ
Проект регламенту з обмеження концентрації свинцю у фарбах - Status Quo
Ганна Лісіна
Національний орган стандартизації: плани та перспективи
Володимир Удовіченко
Заступник технічного директора з розвитку Kompozit
Чи є життя після ГОСТів?
Галина Бузан
Директор Центру екологічної стандартизації Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління
Конкурентоздатність у державному і приватному секторах економіки: Про створення платформи по екологізації публічних закупівель і подальша реформа у цій сфері
В'ячеслав Колесник
Антикорозійний захист будівельних металоконструкцій: плани на зміни правил гри
Валентина Душко
Керівник напрямку захисних покриттів KRON
Огляд ринку антикорозійних ЛФМ в Україні
Айрат Ахметов
Продакт менеджер Hempel
ISO 12944 як стандарт антикорозійного захисту
Роберт Капущенко
Головний технолог Капітель ЛФМ
Порівняння вуглеводневої та целюлозного пожежі. Правильний вибір вогнезахисних матеріалів
Олександр Дворцов
Представник компанії Gema
Індустрія порошкових покриттів в Україні. Огляд ринку
Олесь Ластівка
Головний технолог Lacover
Перспективи розвитку українського виробництва порошкових фарб
Ольга Кравченко
Керівник проектів з порошкових покриттів УХЛ-Маш
Стандарти для порошкових фарб в Україні. Що маємо на заміну ГОСТам?
Мушег Геворгян
Технічний директор МІМ
Підготовка металу під фарбування. Вирішення проблем
Максим Потапчук
Перший заступник директора Метал Принт
Лаки та фарби для пакування. Матерiали та технологii
Юлія Лахай
Керівник департаменту Digital Print Center
Лакофарбові матеріали в цифровому ролевому друці етикеток
Андрій Гончар
Оновлена сульфатна технологія виробництва діоксиду титану: нові перспективи в контексті екологічної безпеки, енергетичної й економічної ефективності та продукції з високою доданою вартістю